Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Lada 110 (2110) 1.5 (1995.01-2005.12) 73km » 725202 nrf
wybrany samochód: 
Lada 110 (2110) 1.5 (1995.01-2005.12) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) 725202 NRF

725202 Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie)  NRF
nrf 725202
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725202

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]89
EAN8718042342522
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) 725202 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III, FORD C-MAX, ECOSPORT, FIESTA V, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI 1.6-2.0LPG 10.03-
numery OEM:
VOLVO      30711785
VOLVO      30731313
VOLVO      30757408
VOLVO      31251245
VOLVO      31293611
FORD USA      1302167
FORD USA      1312630
FORD USA      1355791
FORD USA      1355792
FORD USA      1358179
FORD USA      1450962
FORD USA      1476110
FORD USA      1566316
FORD USA      4M5G8575EC
FORD USA      4M5G8575ED
FORD USA      4M5G8575EE
FORD USA      4M5G8575EF
FORD USA      4M5G8575FB
FORD USA      4M5G8575FC
FORD USA      4M5G8575GA
FORD USA      4M5Z8575F

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) 725202 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) 725202 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.