Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.0 TDI quattro (2008.10-2011.08) 240km » 725218 nrf
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C6 (4fh) 3.0 Tdi Quattro (2008.10-2011.08) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725218 NRF

725218 Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie)  NRF
nrf 725218
Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie)  725218
725218
153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725218

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]88
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042342843
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725218 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 166, FIAT BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, DOBLO/MINIVAN, MAREA, MULTIPLA, STILO, LANCIA LYBRA, THESIS 1.9D/2.4D 03.96-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46790294
ALFA ROMEO      60816317
ALFA ROMEO      60816681
FIAT      46790294
FIAT      60816317
FIAT      60816681
LANCIA      46790294
LANCIA      60816317
LANCIA      60816681
zamienniki:
8MT 354 775-121
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725218 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725218 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.