Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 20V Turbo quattro (1989.03-1990.12) 220km » 725296 nrf
wybrany samochód: 
Audi 200 C3 Sedan (447, 448) 2.2 20v Turbo Quattro (1989.03-1990.12) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (76°C) 725296 NRF

725296 Termostat cieczy chłodzącej (76°C)  NRF
nrf 725296
Termostat cieczy chłodzącej (76°C)  725296
725296
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725296

producent:

NRF

Temperatura otwarcia [°c]76
Rodzaj koprusuBez obudowy
EAN8718042363268
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (76°C) 725296 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) pasuje do: ISUZU TROOPER III, OPEL ASCONA C, CALIBRA A, FRONTERA A SPORT, FRONTERA B, KADETT E, MONTEREY B, OMEGA A, OMEGA B 1.8-3.5 06.85-08.04
numery OEM:
ISUZU      8971231614
ISUZU      8973628940
ISUZU      97123161
ISUZU      97362894
OPEL      1338043
OPEL      1338049
OPEL      1338054
OPEL      1338436
OPEL      1338867
OPEL      6338164
OPEL      90232012
OPEL      90571273
OPEL      95517662
OPEL      97123161
OPEL      97362894
VAUXHALL      1338049
VAUXHALL      90232012
VAUXHALL      90264080
VAUXHALL      90571273
VAUXHALL      95517662
VAUXHALL      97123161
VAUXHALL      97362894
zamienniki:
8MT 354 773-611
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (76°C) 725296 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (76°C) 725296 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.