Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 1.8 (CX3A) (2008.06-???) 143km » 37122 original imperium
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Viii Sportback (cx_a) 1.8 (cx3a) (2008.06-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 37122 ORIGINAL IMPERIUM

37122 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

37122

Status produktu: Normalny
Masa [g]132
Strona zabudowyz prawej
MateriałGuma
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Wysokość [mm]100
Średnica 1 [mm]35
Średnica 2 [mm]71
nr EAN8033989224138

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 37122 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 35/71) (dł.100) pasuje do: FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX 1.5D/1.6D/1.8D 10.03-02.20
numery OEM:
FORD      1439850
FORD      1493017
FORD      1676322
FORD      3M514A084FE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 37122 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 37122 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.