Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 1.8 (CX3A) (2008.06-???) 143km » 4523 original imperium
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Viii Sportback (cx_a) 1.8 (cx3a) (2008.06-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 4523 ORIGINAL IMPERIUM

4523 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

4523

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]130
WersjaCuffia elasticizzata
Strona zabudowyz obu stron
Masa [g]93
Średnica 1 [mm]22
Średnica 2 [mm]82
nr EAN8033989010854

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 4523 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód (fi: 22/82) (dł.130) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 155, 156, 159, 164, 166, 33, 75, 8C, 8C SPIDER, 90, ALFETTA, BRERA, GT, GTV, MITO, SPIDER, SZ 0.4-5.7 03.63-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 4523 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 4523 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.