Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Hyundai SANTA FÉ I (SM) 2.0 CRDi 4x4 (2003.08-2006.03) 125km » 71594 original imperium
wybrany samochód: 
Hyundai Santa Fé I (sm) 2.0 Crdi 4x4 (2003.08-2006.03) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 71594 ORIGINAL IMPERIUM

71594 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

71594

Status produktu: Normalny
Numer komponentu2
Strona zabudowyOś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem kulkowym
SpecyfikacjaIMPERGOM bearing
Masa [g]691
nr EAN8041891514049

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 71594 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: NISSAN ALMERA II, ALMERA TINO, MAXIMA / MAXIMA QX V, MURANO I, PRIMERA, X-TRAIL I 1.6-3.5 03.00-
numery OEM:
NISSAN      543208H310
NISSAN      543208H311
NISSAN      54320AU701
NISSAN      54320AV600
NISSAN      54320CN100
NISSAN      543258J000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 71594 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 71594 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).