Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 90877 original imperium

Korpus termostatu 90877 ORIGINAL IMPERIUM

90877 Korpus termostatu ORIGINAL IMPERIUM
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

90877

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
nr EAN 8033989635866

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 90877 ORIGINAL IMPERIUM

Termostat cieczy chłodzącej (80°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, A4 ALLROAD B8, A4 B6, A4 B7, A4 B8, A4 B9, A5, A6 ALLROAD C6, A6 ALLROAD C7, A6 C6, A6 C7 1.0-Electric 04.99-

Korpus termostatu 90877 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Korpus termostatu 90877 producenta ORIGINAL IMPERIUM

VOLKSWAGEN

03C121110A, 03C121110G, 03C121110L, 03C121111P

SEAT

03C121110A, 03C121110G, 03C121110L, 03C121111P

AUDI

03C121110A, 03C121110G, 03C121110L, 03C121111P

SKODA

03C121110A, 03C121110G, 03C121110L, 03C121111P

numery OEM:
AUDI      03C121110A
AUDI      03C121110G
AUDI      03C121110L
AUDI      03C121111P
SEAT      03C121110A
SEAT      03C121110G
SEAT      03C121110L
SEAT      03C121111P
SKODA      03C121110A
SKODA      03C121110G
SKODA      03C121110L
SKODA      03C121111P
VOLKSWAGEN      03C121110A
VOLKSWAGEN      03C121110G
VOLKSWAGEN      03C121110L
VOLKSWAGEN      03C121111P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 90877 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.