Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 20C0008-OYO oyodo

termostat daewoo 20C0008-OYO OYODO

20C0008-OYO termostat daewoo OYODO
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

20C0008-OYO

dostawca:

OYODO

Indeks: OYO 20C0008-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Termostat ukł. chłodzenia
Nazwa: TERMOSTAT DAEWOO
Opis: UWAGA! >>NIEROZBIERALNY<< LANOS 1.5/ 1.6 DOHC/ KALOS 1.4 DOHC 02 ->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 96407677
Numer dostawcy: 20C0008-OYO
Parametry:Średnica [mm] : 39

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie termostat daewoo 20C0008-OYO OYODO

termostat daewoo 20C0008-OYO ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

FSO

LANOS, MATIZ

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE termostat daewoo 20C0008-OYO producenta OYODO

CHEVROLET

96282726

numery OEM:
CHEVROLET      96282726
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie termostat daewoo 20C0008-OYO OYODO w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.