Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 20Z2013-OYO oyodo

sworzeŃ wahacza przedniego gÓrnego 20Z2013-OYO OYODO

20Z2013-OYO sworzeŃ wahacza przedniego gÓrnego OYODO
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

20Z2013-OYO

dostawca:

OYODO

Indeks: OYO 20Z2013-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA PRZEDNIEGO GÓRNEGO
Opis: TOYOTA HI-LUX 2.4 97->, HI-LUX 4 RUNNER 2.7 4WD 95->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4336039095
Numer dostawcy: 20Z2013-OYO
Parametry:oś przednia góra

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeŃ wahacza przedniego gÓrnego 20Z2013-OYO OYODO

sworzeŃ wahacza przedniego gÓrnego 20Z2013-OYO ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE sworzeŃ wahacza przedniego gÓrnego 20Z2013-OYO producenta OYODO

TOYOTA

4336039095

numery OEM:
TOYOTA      43360-39095
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeŃ wahacza przedniego gÓrnego 20Z2013-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.