Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B906) 511 CDI (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2016.05-???) 114km » 70H0348-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b906) 511 Cdi (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2016.05-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulcowa kia 70H0348-OYO OYODO

70H0348-OYO linka hamulcowa kia OYODO
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70H0348-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70H0348-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCOWA KIA
Opis: RIO 1.3/ 1.5 00.08-> TYLNA LEWA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0K30A44420H
Numer dostawcy: 70H0348-OYO
Parametry:z tyłu z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulcowa kia 70H0348-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      0K30A-44-420H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulcowa kia 70H0348-OYO OYODO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.