Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » 113-1393X quick brake aps

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1393X Quick Brake ApS

113-1393X Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca Quick Brake ApS
quick brake 113-1393X
Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1393X
113-1393X
quick brake 113-1393X Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

113-1393X

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
nr EAN 5706021089912

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1393X Quick Brake ApS

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 10) pasuje do: HONDA ACCORD IX, ACCORD VIII, CR-V II INFINITI QX4 MITSUBISHI GALANT VIII, LANCER CARGO/KOMBI 1.3-3.5 01.89-

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1393X ma zastosowanie do modeli samochodów

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1393X producenta Quick Brake ApS

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1393X Quick Brake ApS w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1393X Quick Brake ApS:

Krzysztof, Grodzisk Wlkp.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Gdańsk
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Poświętne
2022-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2024-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gliwice
2022-08-11
 5/5
ok
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Grodzisk Wlkp.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-12-05
 5/5
POLECAM
Zbigniew, Baczyna
2023-07-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu