Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » RH11-4023 reinhoch

Poduszka silnika RH11-4023 REINHOCH

RH11-4023 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-4023
Poduszka silnika RH11-4023
RH11-4023

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RH11-4023

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]230
Szerokość [mm]124,5
Wysokość [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-4023 REINHOCH

Poduszka silnika tył L, gumowo-metalowa pasuje do: VOLVO V50, FORD C-MAX II, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO 1.4-2.5 10.98-

Poduszka silnika RH11-4023 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Poduszka silnika RH11-4023 producenta REINHOCH

numery OEM:
FORD USA      1320951
FORD USA      1323096
FORD USA      1327601
FORD USA      1437545
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-4023 REINHOCH w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.
 

REINHOCH