Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Mitsubishi PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDi (V64W, V74W) (2001.09-2006.12) 115km » RH11-4042 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iii (v7_w, V6_w) 2.5 Tdi (v64w, V74w) (2001.09-2006.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-4042 REINHOCH

RH11-4042 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-4042
Poduszka silnika RH11-4042
RH11-4042
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-4042

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
MateriałGuma
MateriałTworzywo sztuczne
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-4042 REINHOCH

Poduszka silnika przód L, gumowo-metalowa pasuje do: OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, INSIGNIA A, ZAFIRA C, SAAB 9-5 1.6D-2.0D 07.08-
numery OEM:
OPEL      00684 616
OPEL      06 84 214
OPEL      06 84 616
OPEL      13248575
OPEL      684616
SAAB      13227769
VAUXHALL      13227769
CHEVROLET      13227769
FORD USA      684616
BUICK      13227769

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-4042 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH