Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Strona zabudowy | z tyłu |
Grubość [mm] | 51 |
Długość [mm] | 51 |
Szerokość [mm] | 71 |
wymagana liczba | 2 |
Materiał | Aluminium |
Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
średnica zewnętrzna [mm] | 79 |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-0050 REINHOCH
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
3C0199231F
3C0199231F
3C0199231F
AUDI | 3C0 199 231 F | |
SEAT | 3C0 199 231 F | |
VOLKSWAGEN | 3C0 199 231 F |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-0050 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.