Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Kia CEED (CD) 1.5 T-GDI MHEV (2024-???) 140km » 7176069 sasic
wybrany samochód: 
Kia Ceed (cd) 1.5 T-gdi Mhev (2024-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7176069 SASIC

7176069 Przekładnia kierownicza SASIC

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7176069

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla numeru OE32106874242
nr EAN3660872472328

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7176069 SASIC

Koszt kaucji: 525.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza elektryczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84) 1.6-3.0D 06.04-06.15
numery OEM:
BMW      32106783127
BMW      32106784747
BMW      32106785289
BMW      32106788745
BMW      32106792945
BMW      32106793457
BMW      32106872478
BMW      32106874242
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7176069 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7176069 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.