| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1340 |
| Ciężar [kg] | 0,20 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV658 SKV
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
06A906262AQ
| AUDI | 06A906262AQ | |
| SEAT | 06A906262AQ | |
| SKODA | 06A906262AQ | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262AQ | |
| LAMBORGHINI | 06A906262AQ | |
| BENTLEY | 06A906262AQ |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV658 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.