Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t (2011.01-2015.02) 220km » 32 93 9226 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.0 T (2011.01-2015.02) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 32 93 9226 SWAG Autoteile GmbH

32 93 9226 Termostat układu chłodzenia SWAG Autoteile GmbH
128.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

32 93 9226

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]87
Ciężar [kg]0,299
Rodzaj korpusuz obudową
uwzględnić informację serwisową
nr EAN4044688392268

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 32 93 9226 SWAG Autoteile GmbH

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A1, A3, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI 1.6D/2.0/2.0D 05.03-
numery OEM:
AUDI      03L 121 111 AE
AUDI      3L 121 111 AE
SEAT      03L 121 111 AE
SEAT      3L 121 111 AE
SKODA      03L 121 111 AE
SKODA      3L 121 111 AE
VOLKSWAGEN      03L 121 111 AE
VOLKSWAGEN      3L 121 111 AE

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 32 93 9226 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.