Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 85 10 8237 swag autoteile gmbh

Cewka zapłonowa 85 10 8237 SWAG Autoteile GmbH

85 10 8237 Cewka zapłonowa SWAG Autoteile GmbH
147.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

85 10 8237

Długość [mm] 167
Szerokość [mm] 93,0
Wysokość [mm] 73
Ilość połączeń 3
Strona zabudowy Strona doprowadzająca
Ciężar [kg] 0,25
nr EAN 4054228082375

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 85 10 8237 SWAG Autoteile GmbH

Cewka zapłonowa pasuje do: HONDA CITY IV, CIVIC VII, CIVIC VIII, JAZZ II 1.2-1.4 03.02-10.08
numery OEM:
HONDA      30520-PWA-003
HONDA      30520-PWA-013
HONDA      30520-PWA-S01
HONDA      30520-REA-Z01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 85 10 8237 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.