Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel KADETT C Kombi 1.2 S (1973-1979) 60km » KTT090274 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Kadett C Kombi 1.2 S (1973-1979) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090274 THERMOTEC

KTT090274 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090274
Kompresor klimatyzacji KTT090274
KTT090274
thermotec KTT090274 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090274 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090274 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090274 thermotec
637.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090274

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSEIKI
Ograniczenia producentaSEIKO
Liczba żeber4
Ø koła pasowego [mm]115
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiSS96D1
Liczba otworów do mocowania2
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090274 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64528385714
BMW      64528390228
BMW      64529069546
BMW      8385714
BMW      8390228
BMW      9069546
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090274 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.