Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT090291 thermotec

Kompresor klimatyzacji KTT090291 THERMOTEC

KTT090291 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090291
Kompresor klimatyzacji KTT090291
KTT090291
thermotec KTT090291 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090291 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090291 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090291 thermotec
825.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT090291

dostawca:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]105
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090291 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
BMW      4471906870
BMW      4471906871
BMW      4471906872
BMW      4471906873
BMW      4471906875
BMW      4471906876
BMW      4471906879
BMW      4472603490
BMW      64526956719
BMW      64526956719-02
BMW      64526956719-03
BMW      64529188326
BMW      64529188326-01
BMW      65526956719
BMW      6956719
BMW      9188326-01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090291 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.