Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4037 trw

Bęben hamulcowy DB4037 TRW

DB4037 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4037
194.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4037

producent:

TRW

Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 94,5
Średnica otworu centrującego [mm] 30,5
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 247
Rozmiar gwintu 1 M14 x 1,5
Średnica bębna hamulcowego 230,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 231,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 50,5
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
nr EAN 3322937075188

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4037 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: PORSCHE 924 2.0 11.75-08.89

Bęben hamulcowy DB4037 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Bęben hamulcowy DB4037 producenta TRW

PORSCHE

477501615A

numery OEM:
PORSCHE      477 501 615 A
zamienniki:
BT255
brak
FTE automotive GmbH
BDR514
brak
QUINTON
329140J
brak
JURID
8DT 355 301-251
brak
HELLA

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4037 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4037 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.