Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) (1992.04-1997.04) 116km » DB4212B trw
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iv (ge) 2.0 I 4wd (ge10s1) (1992.04-1997.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4212B TRW

DB4212B Bęben hamulcowy TRW
360.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4212B

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego203,1
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]203,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]50,5
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
nr EAN3322937811465

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4212B TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.2-1.9D 08.97-
numery OEM:
NISSAN      43200-00Q0C
NISSAN      43200-00QAG
RENAULT      77 00 304 984

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4212B TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4212B TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.