Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 Turbo quattro (1991.08-1994.07) 230km » DB4563 trw
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Sedan (4a2) S4 Turbo Quattro (1991.08-1994.07) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4563 TRW

DB4563 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4563
Bęben hamulcowy DB4563
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4563

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ilość otworów5
Śr. zewn. bębna ham. [mm]269
Śr. wewn. bębna ham. [mm]228
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]230
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]61
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]48
Średnica otworu centrującego [mm]98
Wymiar gwintu13
nr EAN3322938426279

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4563 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, QUBO, OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.3D-2.0D 02.08-
numery OEM:
FIAT      51860868
FIAT      52015297
OPEL      5 68 002
OPEL      95515120
OPEL      95524688
VAUXHALL      5 68 002
VAUXHALL      95515120
VAUXHALL      95524688
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4563 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4563 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.