Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Suzuki CARRY Platforma / podwozie (FD, DA5_T, DA6_T) 1.3 (DA32T) (2000.10-2004.09) 76km » GBS2781 trw
wybrany samochód: 
Suzuki Carry Platforma / Podwozie (fd, Da5_t, Da6_t) 1.3 (da32t) (2000.10-2004.09) 76km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik ABS tył L/P GBS2781 TRW

GBS2781 Czujnik ABS tył L/P  TRW
trw GBS2781
Czujnik ABS tył L/P  GBS2781
GBS2781
trw GBS2781 Czujnik ABS tył L/P
Czujnik ABS tył L/P  GBS2781 trw
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GBS2781

producent:

TRW

Jednostkaszt.
Długość [mm]77
Rodzaj czujnikaAktywny czujnik
Lokalizacja w auciez tyłu, z lewej, z prawej, z przodu
EAN3322938515959
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik ABS tył L/P GBS2781 TRW

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B9, A4 B9, A5, A6 ALLROAD C8, A6 C8, A7, A8 D5, E-TRON, Q5, Q7, Q8, Q8 E-TRON, BENTLEY BENTAYGA, LAMBORGHINI URUS, VW TOUAREG 1.4-Electric 01.15-
numery OEM:
AUDI      4M0 927 807 B
AUDI      4M0 927 807 C
LAMBORGHINI      4M0 927 807 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik ABS tył L/P GBS2781 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik ABS tył L/P GBS2781 TRW:

Roksana, Golczewo
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.