Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault 21 nadwozie zamknięte / kombi (S48_) 2.1 D (1986.06-1994.08) 67km » PMF511 trw
wybrany samochód: 
Renault 21 Nadwozie Zamknięte / Kombi (s48_) 2.1 D (1986.06-1994.08) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF511 TRW

PMF511 Pompa hamulcowa TRW
156.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

PMF511

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]20,6
nr EAN3322938187781

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF511 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: DACIA LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO II; RENAULT LOGAN I, LOGAN II, LOGAN/STEPWAY II, SANDERO/STEPWAY II, THALIA III 0.9-1.6 06.11-
numery OEM:
RENAULT      46 01 173 82R
DACIA      46 01 173 82R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF511 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.