Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro (2021.02-???) 265km » PMF726 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 50 Tfsi E Quattro (2021.02-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF726 TRW

PMF726 Pompa hamulcowa TRW
trw PMF726
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMF726

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]20,6
nr EAN3322937507207

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF726 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: ACURA TSX, HONDA ACCORD VII 2.0-3.0 09.02-12.08
numery OEM:
HONDA      46100-SDA-A01
HONDA      46101-SDC-A04
HONDA      46101-SDD-G51
HONDA      46101-SEF-G51
HONDA      46101-SEF-G52
GUANGZHOU HONDA      46101SDCA01
GUANGZHOU HONDA      46101SDCA02
GUANGZHOU HONDA      46101SDCA03
GUANGZHOU HONDA      46101SDDA02
zamienniki:
J3104097
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
5387
brak
Car S.p.A (InterCar)
33086100
brak
TEXTAR
H209152.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF726 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.