Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mercedes-benz INTOURO Intouro (2013-???) 299km » PMH883 trw
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Intouro Intouro (2013-???) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH883 TRW

PMH883 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH883
Pompa hamulcowa PMH883
PMH883
trw PMH883 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMH883 trw
Pompa hamulcowa PMH883 trw
Pompa hamulcowa PMH883 trw
Pompa hamulcowa PMH883 trw
292.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH883

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]22,2
nr EAN3322938187828

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH883 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 6 (F12), 6 (F13), 6 GRAN COUPE (F06) 1.6-4.4 06.09-10.18
numery OEM:
BMW      34 33 6 796 729
BMW      6 796 729

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH883 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.