Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Opel CORSA D (S07) 1.3 CDTI (L08, L68) (2009.06-2014.08) 95km » V10-1909 vaico
wybrany samochód: 
Opel Corsa D (s07) 1.3 Cdti (l08, L68) (2009.06-2014.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1909 VAICO

V10-1909 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-1909

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg]0,79
nr EAN4046001479083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1909 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, SEAT EXEO, EXEO ST 11.00-05.13
numery OEM:
AUDI      8E1 955 023 B
AUDI      8E1 955 603 A
AUDI      8E1 955 603 B
AUDI      8E1 955 603 C
AUDI      8E1 955 603 D
SEAT      8E1 955 023 B
SEAT      8E1 955 603 A
SEAT      8E1 955 603 B
SEAT      8E1 955 603 C
SEAT      8E1 955 603 D
SKODA      8E1 955 023 B
SKODA      8E1 955 603 A
SKODA      8E1 955 603 B
SKODA      8E1 955 603 C
SKODA      8E1 955 603 D
VOLKSWAGEN      8E1 955 603 D
VAG      8E1 955 603 B
VAG      8E1 955 603 C
VAG      8E1 955 603 D

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1909 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.