Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Citroën DS3 (SA_) 1.4 VTi 95 (2010.04-2015.07) 95km » V10-2536 vaico
wybrany samochód: 
Citroën Ds3 (sa_) 1.4 Vti 95 (2010.04-2015.07) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2536 VAICO

V10-2536 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-2536
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2536
V10-2536
vaico V10-2536 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2536 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2536 vaico
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-2536

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegów01J 301 383 T
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Typ skrzyni biegów01J
Typ skrzyni biegów01J 301 383 S
Rodzaj skrzyni biegówskrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Ciężar [kg]0,499
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001582431

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2536 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C4, A6 C5, A6 C6, A8 D3, ALLROAD C5, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-6.0 12.95-05.13
numery OEM:
AUDI      01J 301 517 D
AUDI      1J301517D
SEAT      01J 301 517 D
SEAT      1J301517D
SKODA      01J 301 517 D
SKODA      1J301517D
VOLKSWAGEN      01J 301 517 D
VAG      01J 301 517 D
VAG      1J 301 517 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2536 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.