Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-4723 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 VAICO

V10-4723 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-4723
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723
164.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup
    Ocena:
numer części:

V10-4723

producent:

VAICO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegów DQ200
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 4046001824531
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, Q2, TT SEAT ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON 1.0-3.6 02.03-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

0AM325433E

numery OEM:
VOLKSWAGEN      0AM 325 433 E
VAG      0AM 325 433 D
VAG      0AM 325 433 E
VAG      AM 325 433 D
VAG      AM 325 433 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.