Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Nissan QASHQAI II SUV (J11, J11_) 1.7 dCi (2019.01-???) 150km » V10-4723 vaico
wybrany samochód: 
Nissan Qashqai Ii Suv (j11, J11_) 1.7 Dci (2019.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 VAICO

V10-4723 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-4723
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723
152.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-4723

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegówDQ200
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,023
nr EAN4046001824531

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, Q2, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON 1.0-3.6 02.03-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      0AM 325 433 E
VAG      0AM 325 433 D
VAG      0AM 325 433 E
VAG      AM 325 433 D
VAG      AM 325 433 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.