Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-4723 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 VAICO

V10-4723 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-4723
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723
164.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-4723

producent:

VAICO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegów DQ200
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 4046001824531

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, TT; SEAT ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST, TOLEDO IV 1.0-3.6 02.03-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      0AM 325 433 E
VAG      0AM 325 433 D
VAG      0AM 325 433 E
VAG      AM 325 433 D
VAG      AM 325 433 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4723 VAICO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V10-4723zobacz instrukcję montażu V10-4723zobacz instrukcję montażu V10-4723zobacz instrukcję montażu V10-4723

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.