Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V22-0313 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V22-0313 VAICO

V22-0313 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V22-0313
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V22-0313
V22-0313
vaico V22-0313 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
253.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

2263.33, 8200 807 136

numer części:

V22-0313

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów AL4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Ciężar [kg] 0,437
nr EAN 4046001586422

skład zestawu:
V22-0314 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V22-0315 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V22-0313 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: DS DS 3, DS 4; CITROEN C3 I, C3 II, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 I, C5 II, C5 III, C5 I/KOMBI, C8, C-ELYSEE, DS3 1.0-3.0D 03.91-
numery OEM:
CITROËN      2109.58
CITROËN      2263.33
CITROËN      2263.33 kit
CITROËN      2263.33 kit4
PEUGEOT      2109.58
PEUGEOT      2263.33
PEUGEOT      2263.33 kit
RENAULT      8200 807 136
RENAULT      8200 807 136 kit
DACIA      8200 807 136
DACIA      8200 807 136 kit
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V22-0313 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.