Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V25-99-1727 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1727 VEMO

V25-99-1727 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V25-99-1727
270.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-1727

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 98
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Ciężar [kg] 0,318
nr EAN 4046001550171

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1727 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (98°C, w obudowie) pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA V, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 1.6-2.0LPG 10.03-06.15

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1727 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1727 producenta VEMO

FORD

1345512, 1351716, 4M5G6L721GA, 4M5G6L721GB

numery OEM:
FORD      1 345 512
FORD      1 351 716
FORD      1351716
FORD      4M5G-6L721-GA
FORD      4M5G-6L721-GB

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1727 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1727 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.