Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS (2007.03-2013.12) 450km » V33-70-0003 vemo
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) M3 Gts (2007.03-2013.12) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V33-70-0003 VEMO

V33-70-0003 Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V33-70-0003
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V33-70-0003

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów2
Napięcie [V]12
Ciężar [kg]0,196
nr EAN4046001829598

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V33-70-0003 VEMO

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER 200, 300C, TOWN & COUNTRY, VOYAGER V, DODGE AVENGER, CHALLENGER, CHARGER, DURANGO, GRAND, JOURNEY, FIAT FREEMONT, JEEP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE 3.2-3.6LPG 09.10-
numery OEM:
CHRYSLER      00K05149168AI
CHRYSLER      05149168AH
CHRYSLER      05149168AI
CHRYSLER      5 149 168 AH
CHRYSLER      5 149 168 AI
FIAT      K05149168AH
FIAT      K05149168AI
VOLKSWAGEN      7B0 905 715 A
VOLKSWAGEN      7B0 905 715 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V33-70-0003 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V33-70-0003 VEMO:

Jaroslaw, Blaszki
2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.