Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 (1986.09-1992.12) 156km » I54100YMT yamato
wybrany samochód: 
Citroën Cx Ii 25 Gti Turbo 2 (1986.09-1992.12) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika I54100YMT Yamato

I54100YMT Poduszka silnika Yamato
yamato I54100YMT
Poduszka silnika I54100YMT
I54100YMT
yamato I54100YMT Poduszka silnika
Poduszka silnika I54100YMT yamato
Poduszka silnika I54100YMT yamato
Poduszka silnika I54100YMT yamato
Poduszka silnika I54100YMT yamato
Poduszka silnika I54100YMT yamato
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

I54100YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
nr EAN5900427582286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika I54100YMT Yamato

Poduszka silnika tył L, wkład gumowy pasuje do: HONDA CIVIC VI, CR-V I, CR-V II, CRX III, DOMANI, INTEGRA, ORTHIA / PARTNER, STEPWGN 1.4-2.4 09.93-09.06
numery OEM:
HONDA      50810-SR3-983
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika I54100YMT Yamato w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.