Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Volkswagen POLO coupe (86C, 80) 1.3 (1991.03-1994.09) 78km » J10314YMT yamato
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Coupe (86c, 80) 1.3 (1991.03-1994.09) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J10314YMT Yamato

J10314YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J10314YMT
Sworzeń wahacza J10314YMT
J10314YMT
39.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

J10314YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427548862

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J10314YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 14,9mm) pasuje do: HYUNDAI ELANTRA IV, I30; KIA CARENS II, CARENS III, CEE'D, CERATO II, CERATO III, MAGENTIS II, PRO CEE'D 1.4-2.7 07.02-
numery OEM:
KIA      51760 2G000
KIA      51760 2H000

Zastosowanie Sworzeń wahacza J10314YMT Yamato w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.