Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.2 TDCi RWD (2013.08-2018.12) 125km » J12014YMT yamato
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.2 Tdci Rwd (2013.08-2018.12) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J12014YMT Yamato

J12014YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J12014YMT
Sworzeń wahacza J12014YMT
J12014YMT
yamato J12014YMT Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza J12014YMT yamato
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J12014YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Wymiar stożka [mm]15,6
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427519862

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J12014YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 15,6mm) pasuje do: TOYOTA COROLLA, SPRINTER, SPRINTER CARIB 1.3/1.6/1.8D 05.87-10.95
numery OEM:
TOYOTA      43340 19 015
TOYOTA      43340 19 016

Zastosowanie Sworzeń wahacza J12014YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J12014YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.