Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C51097ABE abe

Cylinderek hamulcowy C51097ABE ABE

C51097ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C51097ABE
Cylinderek hamulcowy C51097ABE
C51097ABE
abe C51097ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C51097ABE abe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C51097ABE

producent:

ABE

Średnica [mm] 17,46
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427207875

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C51097ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: NISSAN ALMERA II, PRIMERA 1.5-1.8LPG 08.99-11.06

Cylinderek hamulcowy C51097ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Cylinderek hamulcowy C51097ABE producenta ABE

NISSAN

441007E611

numery OEM:
NISSAN      44100 7E611

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C51097ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.