Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » C95004ABE abe

Pompa hamulcowa C95004ABE ABE

C95004ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C95004ABE
Pompa hamulcowa C95004ABE
C95004ABE
abe C95004ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C95004ABE abe
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C95004ABE

producent:

ABE

Średnica [cal] 15/16
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 5900427246782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C95004ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: MITSUBISHI L200, PAJERO II, PAJERO SPORT I, SPACE 2.0-3.5 11.86-01.08

Pompa hamulcowa C95004ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Pompa hamulcowa C95004ABE producenta ABE

MITSUBISHI

MB699830

numery OEM:
MITSUBISHI      MB699830
zamienniki:
J3105039
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J PF-599
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Pompa hamulcowa C95004ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.