Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » D3033 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3033 SEINSA AUTOFREN

D3033 Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy SEINSA AUTOFREN
autofren D3033
Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3033
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D3033

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 21
System hamulcowy BENDIX-BOSCH
nr EAN 8430320013411

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3033 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy cylinderka hamulcowego pasuje do: JEEP CHEROKEE, GRANDEER, WRANGLER I, PEUGEOT 305 II, 404, 405 I, 405 II, RENAULT 12 1.3-5.9 04.63-09.01

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3033 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3033 producenta SEINSA AUTOFREN

RENAULT

7701001335

PEUGEOT

444914

numery OEM:
CHRYSLER      4423601
PEUGEOT      444914
RENAULT      7701001335
TALBOT      174743
TALBOT      49154D

Zastosowanie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3033 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.