Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0707 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0707 ELSTOCK

51-0707 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
839.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0707

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta DENSO 5SER09C
Ø koła pasowego [mm] 100
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 100
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 6
nr EAN 5704651404648

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0707 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DAIHATSU CHARADE VIII, TOYOTA AURIS, COROLLA, URBAN CRUISER, YARIS, YARIS / VIOS 1.0-1.4D 08.05-

Kompresor, klimatyzacja 51-0707 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0707 producenta ELSTOCK

TOYOTA

883100D200, 883100D201, 883100D202, 883100D230, 883100D231, 883100D232, 883100D320, 883100D330, 883101A680, 883101A800, 883101A820, 8831052590, 8831052591, 8831052592

numery OEM:
TOYOTA      88310-0D200
TOYOTA      88310-0D201
TOYOTA      88310-0D202
TOYOTA      88310-0D230
TOYOTA      88310-0D231
TOYOTA      88310-0D232
TOYOTA      88310-0D320
TOYOTA      88310-0D330
TOYOTA      88310-1A680
TOYOTA      88310-1A800
TOYOTA      88310-1A820
TOYOTA      88310-52590
TOYOTA      88310-52591
TOYOTA      88310-52592
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0707 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.