Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0722 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0722 ELSTOCK

51-0722 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0722

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta SANDEN TRSE07
Ø koła pasowego [mm] 100
Liczba rowków 7
Ilość oleju [ml] 165
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 6,1
nr EAN 5704651418324

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0722 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA CIVIC VIII, FR-V 1.6/1.8 09.05-

Kompresor, klimatyzacja 51-0722 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0722 producenta ELSTOCK

HONDA

38800RNAE010, 38800RNCZ010, 38800RNCZ020M2, 38800RSAE010M2, 38810RNA004, 38810RNA014, 38810RNA024, 38810RSAE01, 38810RSAE03

numery OEM:
HONDA      38800-RNA-E010
HONDA      38800-RNC-Z010
HONDA      38800-RNC-Z020-M2
HONDA      38800-RSA-E010-M2
HONDA      38810-RNA-004
HONDA      38810-RNA-014
HONDA      38810-RNA-024
HONDA      38810-RSA-E01
HONDA      38810-RSA-E03
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0722 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.