Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0900 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0900 ELSTOCK

51-0900 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
738.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

51-0900

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta VISTEON VS16
Ø koła pasowego [mm] 110
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 120
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 6,2
nr EAN 5704651674713

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0900 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA VI, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK 1.25-1.6D 06.08-

Kompresor, klimatyzacja 51-0900 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0900 producenta ELSTOCK

FORD

1189359, 1751973, 1764088, 1774907, 1855762, 1858388, 1906930, 2059383, AV1119D629A2, AV1119D629A2B, AV1119D629A2C, AV1119D629AA, AV1119D629AB, AV1119D629AC, AV1119D629BA, AV1119D629BB, REAV1119D629BB

numery OEM:
FORD      1189359
FORD      1751973
FORD      1764088
FORD      1774907
FORD      1855762
FORD      1858388
FORD      1906930
FORD      2059383
FORD      AV11-19D629-A2
FORD      AV11-19D629-A2B
FORD      AV11-19D629-A2C
FORD      AV11-19D629-AA
FORD      AV11-19D629-AB
FORD      AV11-19D629-AC
FORD      AV11-19D629-BA
FORD      AV11-19D629-BB
FORD      REAV11-19D629-BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0900 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.