Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 350558A era

Termostat układu chłodzenia 350558A ERA

350558A Termostat układu chłodzenia ERA
222.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

350558A

producent:

ERA

Temperatura otwarcia [°c] 95
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość połączeń 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Tryb pracy sterowany elektrycznie
nr EAN 8053379916191

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 350558A ERA

Termostat układu chłodzenia 350558A ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Termostat układu chłodzenia 350558A producenta ERA

MERCEDES-BENZ

6512000615, 6512001215, 6512001500, 6512001715, A6512000615, A6512001215, A6512001500, A6512001715

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      651 200 06 15
MERCEDES-BENZ      651 200 12 15
MERCEDES-BENZ      651 200 15 00
MERCEDES-BENZ      651 200 17 15
MERCEDES-BENZ      A 651 200 06 15
MERCEDES-BENZ      A 651 200 12 15
MERCEDES-BENZ      A 651 200 15 00
MERCEDES-BENZ      A 651 200 17 15
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 350558A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 350558A ERA:

Dariusz, Biłgoraj
2022-01-23
 5/5
Ok.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
leszek, Warszawa
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Koszalin
2025-09-26
 5/5
Towar dobrej jakosci, zgodny z opisem, polecam!

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.