Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » BL1313B2 fte automotive gmbh

Klocki hamulcowe - komplet BL1313B2 FTE automotive GmbH

BL1313B2 Klocki hamulcowe - komplet FTE automotive GmbH
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

20916, 20919, 21388, D1496-8696

numer części:

BL1313B2

Szerokość [mm] 129,9
Wysokość [mm] 55,5
Grubość [mm] 18,3
Wersja osi Front
Techniczny numer informacyjny BL1313B2
System hamulcowy TRW
Oznaczenie kontrolne E1 90R-01101/045
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 4028569676678

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet BL1313B2 FTE automotive GmbH

Klocki hamulcowe - komplet BL1313B2 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

ALPINE

A110 II, A290

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Klocki hamulcowe - komplet BL1313B2 producenta FTE automotive GmbH

RENAULT

6000008895, 7701203730, 7701203968, 7701204417, 7701206288, 7701209077

ALPINE

6000008895

DAEWOO

LU209191

numery OEM:
RENAULT      60 00 008 895
RENAULT      77 01 203 730
RENAULT      77 01 203 968
RENAULT      77 01 204 417
RENAULT      77 01 206 288
RENAULT      77 01 209 077
DAEWOO      LU209191
ALPINE      60 00 008 895

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet BL1313B2 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet BL1313B2 FTE automotive GmbH:

kamil, Opole
2020-04-03
 5/5
BL2613B1 fte sprawuje się dobrze. Zobaczymy jak pojeździmy na tym dłużej
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
zawsze bylem zadowolony z tych klocków

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.