Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 203006 gsp

Wał napędowy 203006 GSP

203006 Wał napędowy GSP
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numery handlowe:

GDS83006

numer części:

203006

producent:

GSP

Średnica 2 [mm] 100
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53,2
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Długość [mm] 557

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 203006 GSP

Wał napędowy 203006 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Wał napędowy 203006 producenta GSP

VOLKSWAGEN

1J0407271AP, 1J0407271C, 1J0407271FN, 1J0407271H, 1J0407271JD, 1J0407451AX, 1J0407451QX

AUDI

1J0407271AF, 1J0407271AP, 1J0407271C, 1J0407271FN, 1J0407271H, 1J0407271JD, 1J0407451AX, 1J0407451QX

SKODA

1J0407271C

SEAT

1J0407271AF, 1J0407271C, 1J0407451AV

numery OEM:
AUDI      1J0407271AF
AUDI      1J0407271AP
AUDI      1J0407271C
AUDI      1J0407271FN
AUDI      1J0407271H
AUDI      1J0407271JD
AUDI      1J0407451AX
AUDI      1J0407451QX
SEAT      1J0407271AF
SEAT      1J0407271C
SEAT      1J0407451AV
SKODA      1J0407271C
VOLKSWAGEN      1J0407271AP
VOLKSWAGEN      1J0407271C
VOLKSWAGEN      1J0407271FN
VOLKSWAGEN      1J0407271H
VOLKSWAGEN      1J0407271JD
VOLKSWAGEN      1J0407451AX
VOLKSWAGEN      1J0407451QX
VAG      1J0407271AF
VAG      1J0407453DV
VAG      1J0407453DX

Zastosowanie Wał napędowy 203006 GSP w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 203006 GSP:

Wojciech, Pyrzowice
2023-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-06-09
 5/5
półos wygląda jak oryginał, dobry zakup
Karolina, Niepruszewo
2021-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Siemianice
2022-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-01-04
 5/5
Zamówiłem 210072 telefonicznie i sam podjechałem po odbiór
makary, Trzcińsko Zdrój
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Kruszew
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Warszawa
2021-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2019-10-08
 5/5
Zawsze kupuję części w tym sklepie także 299212
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mykola, Warszawa
2022-10-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych do samochodów, firmie GSP

 

GSP Automotive Group to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych, która ma swoją siedzibę na Tajwanie. Od czasu powstania w latach 80. XX wieku, firma rozwinęła się i ma fabryki na całym świecie, w tym w Chinach, USA, Meksyku i Europie. Na Starym Kontynencie fabryki znajdują się w Hiszpanii i Czechach, a zatrudniają one ponad 4 tysiące pracowników.

GSP skupia się głównie na produkcji części zamiennej dla samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. W ofercie znajduje się szeroki zakres produktów, w tym wały napędowe, półosie, łożyska koła, amortyzatory, przeguby kulowe i wiele innych. Jednym z wyróżników firmy jest jej innowacyjność i ciągłe doskonalenie produktów, co pozwala na utrzymanie konkurencyjności na rynku.

GSP jest znana również ze swojej wysokiej jakości produktów oraz dbałości o środowisko naturalne. Firma posiada certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 14001, co świadczy o spełnieniu najwyższych standardów jakości. Ponadto, GSP kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania mające na celu minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne.