Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » BC-223 japanparts

Cięgło, hamulec postojowy BC-223 JAPANPARTS

BC-223 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-223
Cięgło, hamulec postojowy BC-223
BC-223
72.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.
Wtorek:7 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

BC-223

numer części:

BC-223

dostawca:

JAPANPARTS

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 8033001792959

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-223 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-223

Cięgło, hamulec postojowy BC-223 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy BC-223 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

4642005030, 4642020570

numery OEM:
TOYOTA      4642005030
TOYOTA      4642020570
zamienniki:
V70-30022
brak
VAICO
J3932089
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
44107400
brak
TEXTAR
44107600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-223 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.