Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP985 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP985 LUCAS ELECTRICAL

ACP985 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,100.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

ACP985

Ograniczenia producenta:CALSONIC CSE717C
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:3
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:200

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP985 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor, klimatyzacja ACP985 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP985 producenta LUCAS ELECTRICAL

BMW

64509121762, 6450912176201, 6450912176202, 64529121761, 6452912176104, 64529185146, 64529195971, 9121762, 9185146, 9195971

numery OEM:
BMW      64509121762
BMW      64509121762-01
BMW      64509121762-02
BMW      64529121761
BMW      64529121761-04
BMW      64529185146
BMW      64529195971
BMW      9121762
BMW      9185146
BMW      9195971

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP985 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.