Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1164 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1164 000S MAHLE

ACP 1164 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1164 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1164 000S
ACP 1164 000S
mahle ACP 1164 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1164 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1164 000S mahle
1,033.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351176571, 70817837, 8FK 351 176-571

numer części:

ACP 1164 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora CSV717
Ograniczenia producenta Calsonic Kansei
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Top/PAD
Ilość żeber 4
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635037020

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1164 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 3 (E46), X5 (E53) 2.2-3.2 01.00-12.07

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1164 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1164 000S producenta MAHLE

BMW

6918000, 64526918000

numery OEM:
BMW      6 918 000
BMW      64526918000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1164 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.