
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość [mm] | 51 |
| Wysokość [mm] | 75 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,2 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 7,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 5,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 5,5 |
| nr EAN | 4044197551798 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza ME-SB-5619 MOOG
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
9063330014
2E0407523
| MERCEDES-BENZ | 9063330014 | |
| VOLKSWAGEN | 2E0 407 523 |
Zastosowanie Tuleja wahacza ME-SB-5619 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza ME-SB-5619 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.