Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 10 |
Szerokość opakowania [cm] | 8 |
Wysokość opakowania [cm] | 8 |
nr EAN | 4044197599752 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza OP-SB-10117 MOOG
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
8200688871, 8200688875
8200688871, 8200688875
8200688871, 8200688875
NISSAN | 8200688871 - | |
NISSAN | 8200688875 - | |
OPEL | 8200688871 - | |
OPEL | 8200688875 - | |
RENAULT | 8200688871 - | |
RENAULT | 8200688875 - | |
VAUXHALL | 8200688871 - | |
VAUXHALL | 8200688875 - |
Zastosowanie Tuleja wahacza OP-SB-10117 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza OP-SB-10117 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.